2011. május 21., szombat

Piros pánt nélküli muszlin kismama alkalmi ruha - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció tárgya ez a gyönyörű piros pánt nélküli kismama alkalmi ruha. Nekem a menyecskeruhám volt, tavaly külön erre az alkalomra varrattam.
A ruha hibátlan, egyszer viseltem, így teljesen újszerű.
Én 32 hetes kismamaként hordtam, de a szabása miatt kisebb és nagyobb pocakkal is csinosan mutat: )
Két rétegű, felső rétege muszlin, ami egy selyem szerű anyaggal van alábélelve. Kifejezetten szellős, nagyon kényelmes viselet.
Pánt nélküli, mell alatt egy fehér selyemszalaggal szűkített, innen szépen bővül.
Hossza elől középen 90 cm, hátul középen 82 cm. Elől a pocak miatt hosszabb.
Mellbőség 92 cm.
Kérdezz nyugodtan, szívesen válaszolok.
Nézd meg a többi aukciómat is!


Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-08 05:40
. Piros pánt nélküli muszlin kismama alkalmi ruha - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése